آموزش حضوری طراحی سایت

آموزش طراحی سایت بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

آموزش حضوری طراحی سایت کاملا مخصوص ورود کارآموزان به بازار کار است.

تمام آموزش‌های مربوط به این دوره توسط اساتید برتر کشور انجام می‌شود.

در طی دوره تماما با تجهیزات روز بازار کار آموزش خواهد دید.

پشتیبانی کارآموزان حتی پس از اتمام دوره

سرفصل های دوره آموزش حضوری طراحی سایت

  • 1. بررسی مفاهیم اولیه طراحی وبسایت
  • 2. بیان مباحث مربوط به دامنه ، هاست و انواع CMS ها برای طراحی وبسایت
  • 3. معرفی وب سرور و پایگاه داده
  • 4. مراحل ایجاد وب سایت با وردپرس
  • 5. نصب و راه اندازی وردپرس
  • 6. آشنایی با مفاهیم رابط کاربری
  • 7. نصب قالب بر روی دامنه و آشنایی با انواع قالب ها
  • 8. معرفی انواع صفحه ساز ها (المنتور و ویژوال کامپوزر)
  • 9. سفارشی سازی در وردپرس
  • 10. معرفی افزونه‌ها و کاربرد آن‌ها در وردپرس
  • 11. معرفی تنظیمات اصلی وردپرس
  • 12.آشنایی با بخش مدیریت کاربران و نقش آن‌ها
  • 13. بررسی پروتکل های امنیتی در وردپرس
  • 14. طراحی سایت (پروژه عملی)

هزینه ثبت نام در دوره آموزش حضوری طراحی سایت

تعرفه ثبت نام در دوره آموزش حضوری طراحی سایت
شهریه دوره عمومی با 30% تخفیف7.500.000 تومان
شهریه دوره خصوصی12.000.000 تومان

جهت ثبت نام فرم زیر را تکمیل کنید، یا با ما تماس بگیرید

    جواب را با کیبورد انگلیسی وارد کنید

     

    ویژگی های منحصر به فرد آموزشگاه فنی پویان

    امروزه هر کسب و کاری به یک وب سایت نیازمند است، چه کسب و کار کوچک باشد و چه بزرگ . در هر صورت برای رونق کسب و کار و پیشی گرفتن از رقیبان نیازمند یک وب سایت خواهید بود. برای طراحی سایت یک سری کار ها باید انجام دهید اول اینکه باید کاملا یاد بگیرید که طراحی سایت چگونه انجام می شود . ممکن است که بخواهید به صورت حضوری و یا مجازی به آموزش طراحی سایت بپردازید. در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا با نحوه آموزش حضوری طراحی سایت آشنا شوید.

    تعریف طراحی وب سایت

    طراحی وب سایت به مجموعه مهارت های ساخت و راه‌اندازی صفحات وب گفته می‌شود.

    چطور می شود طراح وب سایت شد؟

    برای آموزش طراحی سایت نیازی به داشتن مدرک کارشناسی کامپیوتر نیست. هر کسی که علاقمند به علوم کامپیوتر باشد و اراده و پشتکار این کار را داشته باشد می تواند بدون در نظر گرفتن رشته تحصیلی دانشگاهی به یک طراح سایت موفق تبدیل شود.

     

    چطور می شود طراح وب سایت شد؟

     

    اقدامات قبل از آموزش طراحی سایت

    برای آموزش طراحی سایت اول از همه باید نوع سایتی که می خواهید طراحی کنید را مشخص کنید . انواع سایت ها شامل وب سایت تخصصی ، فروشگاهی و شرکتی می باشد.

    دوم اینکه باید تعیین کنید که می خواهید کدام دسته از افراد را مخاطب خود قرار دهید.

    و در آخر باید ببینید چه امکاناتی را باید فراهم کنید تا اهداف و نیاز های شما و

    مخاطبان و مشتریان سایت شما تحقق یابد.

    یکی از به روز ترین نیازهای هر شرکتی داشتن یک وب‌ سايت و یک تیم برای طراحی وب سایت می باشد زیرا امروزه هر چیزی که شما به آن فکر کنید به کمک اینترنت قابل دسترسی است.

    ویژگی های یک سایت موفق

    • طراحی ریسپانسیوو | آموزش حضوری طراحی سایت

    طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا به این معنی است که سایت شما در هر دستگاهی مطابق با سایز آن دستگاه درست نمایش داده شود، این موضوع در طراحی سایت بسیار حائز اهمیت است.

    • به روزرسانی

    به روز رسانی محتوای سایت در تعیین رتبه سایت ، در موتورهای جست و جو تاثیر زیادی دارد، سایت خوب به این صورت طراحی می شودکه به روز رسانی و انتشار محتوای جدید در آن سخت نباشد و محتواهای جدید منتشر شده و سایت به روز رسانی شود.

    • پشتیبانی سایت | آموزش حضوری طراحی سایت

    از نکات مهم برای انتخاب پیمانکار طراحی سایت، شامل پشتیبانی آن پیمانکار از سایت است. تیم پشتیبانی سایت هم به صورت تلفنی و هم به صورت تیکت باید در خدمت مشتریان و افراد متقاضی باشد. در این صورت مشتریان ، سوالات و مشکلات خود را به کارشناسان و پشتیبانان سایت انتقال می دهند.

    • بهینه سازی برای موتورهای جست و جو

    به کمک بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جست و جو، سایت شما به صورت رایگان در نتایج گوگل نشان داده می شود و بدون صرف هیچ هزینه ای کاربران وارد وب سایت شما خواهند شد. پس باید شما اصول سئو را رعایت کنید و محتوای خوبی را در وب سایت خود انتشار دهید.

    • سرعت سایت | آموزش حضوری طراحی سایت

    سرعت سایت در رضایت کاربران بسیار تاثیر گذار است. سرعت سایت اگر زیاد باشد به صورتی که کاربران هنگام بازدید از سایت منتظر بالا آمدن وب سایت نشوند می تواند در رفتار کاربر در سایت تاثیر زیادی بگذارد.

     

    سرعت سایت | آموزش حضوری طراحی سایت

     

    اشتباهات متداول در آموزش طراحی سایت

    • طراحی سایت استاتیک | آموزش حضوری طراحی سایت

    در صورتی که می خواهید سایت استاتیک طراحی کنید باید بگوییم که امروزه دیگر طراحی سایت استاتیک نیاز کسب و کارها را برطرف نمی سازد، زیرا هر تغییر جزئی باید توسط طراح سایت انجام شود. پیشنهاد می کنیم که طراحی سایت ها به صورت داینامیک انجام شوند تا کلیه محتوای سایت توسط صاحب کسب و کار قابل مدیریت باشند و هم چنین برای تغییرات جزئی نیاز به دانش طراحی سایت و برنامه نویسی نباشند.

    • طراحی گرافیکی به کمک گرافیست

    یکی دیگر از اشتباه های رایج این است که مدیران از گرافیست خود می خواهند تا طرح سایت را نیز آماده کند. باید گفت که طراحی وب سایت باید به کمک طراح سایتی که به اصول ui و ux وب و نرم افزار مسلط می باشد انجام شود.

    • تدوین و تهیه هاست قبل از طراحی سایت

    در زمان انتخاب هاست وب سایت باید پارامترهایی در نظر گرفته شود. این پارامترها شامل موارد زیر است:

    • سیستم عامل هاست
    • میزان حجم مصرفی
    • پهنای باند
    • شرکتی که هاست از آن خریداری می شود.

     

    • طراحی برای مدیر به جای کاربر

    بعضی وقت ها مدیر کسب و کار بر روی مواردی مثل فرآیندهای داخلی وب سایت ، طراحی دیزاین، چینش محتوایی و  نظراتی که سلیقه ای می دهد ، تاکید می کند . تا حتما سایت طبق میل آن پیاده سازی شود. به جای این کار اگر مدیر اجازه دهد تا یک طراح سایت ماهر ، تصمیم گیری این موارد را بر عهده بگیرد ، نتیجه بهتری خواهد داشت.

    آموزش حضوری طراحی سایت

    به کمک سایت فنی پویان شما می توانید به صورت حضوری در دوره های آموزش حضوری طراحی سایت در تهران شرکت کرده و با گذراندن آن و یادگیری کل مباحث به عنوان یک طراح سایت در شرکت‌های بزرگ مشغول به کار شوید و از این طریق کسب درآمد کنید‌.در آموزش حضوری طراحی سایت در تهران تلاش می شود تا با آموزش دادن کل مفاهیم طراحی سایت، شما را برای داشتن یک آینده درخشان همراهی کند.

    کلاس حضوری طراحی سایت در تهران

    در کلاس حضوری آموزش طراحی سایت به صورت گام به گام طراحی سایت آموزش داده می شود . در این کلاس به توضیح ویژگی های یک سایت موفق ، نحوه بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو و هم چنین نحوه بالا بردن سرعت سایت پرداخته می شود.

     

    کلاس حضوری طراحی سایت در تهران

     

    بهترین آموزشگاه حضوری طراحی سایت در تهران

    امروزه  حوزه طراحی سایت، یکی از حوزه‌های شغلی رو به رشد به شمار می‌آید.

    با کمک طراحی سایت شما می توانید  پشت یک کامپیوتر شیک بنشینید و به راحتی دنیا را از آن‌ جا اداره کنید. بر فرض مثال یکی از فامیل های شما به خارج کشور رفت و آمد دارد و شما هم می‌دانید که فلان محصول که در خارج کشور وجود دارد در ایران متقاضی زیادی دارد. به خاطر همین از فامیل خود می‌خواهید آن جنس را به تعداد زیاد برایتان از خارج کشور بیاورد. حالا باید به فکر این باشید که این محصول و جنس را چطور به فروش برسانید در این صورت طراحی سایت وارد عمل می شود. برای آموزش حضوری طراحی سایت آموزشگاه های زیادی در حال فعالیت هستند اما شما باید آن آموزشگاه ها را با هم مقایسه کنید و یکی از بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. در ادامه ما شما را با یکی از بهترین آموزشگاه حضوری طراحی سایت در تهران آشنا خواهیم کرد.

    آموزشگاه فنی پویان یکی از بهترین آموزشگاه حضوری طراحی سایت در تهران می باشد که این آموزشگاه به آموزش طراحی سایت با وردپرس، نحوه ساخت یک سایت فروشگاهی، شرکتی و خاص بدون نیاز به دانش کدنویسی را به افراد متقاضی آموزش می‌دهد.

    فنی پویان یکی از بهترین آموزشگاه ها برای یادگیری مهارت‌های طراحی سایت محسوب می‌شود. در این آموزشگاه شما به کمک اساتیدی که سابقه کار زیادی دارند و حرفه‌ای در صنعت طراحی سایت هستند، به صورت حرفه ای طراحی سایت را یاد می گیرید.

    دوره حضوری طراحی سایت در تهران

    دوره حضوری طراحی سایت در تهران به کمک متخصصین، اساتید و طراحان حرفه ای وب سایت ،بر اساس نیاز های کاربران و بسیار جالب تهیه شده است. پس از گذراندن دوره حضوری طراحی سایت در تهران می‌توان درک صحیحی از نیازها و توانایی های لازم برای ورود به بازار کار را کسب کرد، آنچه که در آموزش واقعی تاثیر گذار است، آموزش کاربردی همراه با انتقال تجربیات می باشد. پس‌ از گذراندن این دوره می توانید در طول دوره تجربه کاری بسیار عالی را به دست آورید و پس از پایان آن دیگر ترسی از ورود به بازار کار واقعی و پذیرفتن مسئولیت های کاری را نخواهید داشت.

     

    ۱
    ۲
    ۳
    ۴
    ۵
    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    مقالات آموزشی

    2024-01-05

    قطعات برقی ماشین لباسشویی

    آیا می‌خواهید همه‌چیز درباره قطعات برقی ماشین لباسشویی بدانید؟ ما پیشنهاد می‌کنیم تا آخر این متن را دنبال کنید. ماشین لباسشویی یک […]
    2024-01-05

    حل مشکل دمای باتری موبایل

      باتری موبایل همانند قلبی که انرژی به بدن فراهم می‌کند، نقش ضروری در کارکرد گوشی هوشمند دارد. این قطعه اساسی، بدون […]
    2024-01-03

    نحوه ریبال کردن سی پی یو گوشی

    امروزه تعمیر و بهبود گوشی‌های موبایل به یک چالش جدید تبدیل شده است از جمله عملیاتی که به تخصص و ابزارهای خاصی […]