آموزش حضوری سئو

آموزش حضوری سئو بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

آموزش حضوری سئو کاملا مخصوص ورود کارآموزان به بازار کار است.

تمام آموزش‌های مربوط به این دوره توسط اساتید برتر کشور انجام می‌شود.

در طی دوره تماما با تجهیزات روز بازار کار آموزش خواهد دید.

پشتیبانی کارآموزان حتی پس از اتمام دوره

سرفصل های دوره آموزش حضوری سئو

  • 1. مقدمه ای بر سئو و آشنایی با مفاهیم اولیه
  • 2. معرفی و با کار افزونه های سئو
  • 3. آشنایی با سئو انواع سایت ها
  • 4. بررسی الگوریتم های گوگل
  • 5. بررسی کامل سئو داخلی
  • 6. استراتژی انتخاب کلمه کلیدی
  • 7. بررسی سئو تکنیکال
  • 8. سئو محتوا
  • 9. تسلط بر ابزارهای تحلیل وبسایت
  • 10. برسی کامل سئو خارجی ولینک سازی
  • 11. بهبود سرعت وبسایت
  • 12. آموزش کامل سرچ کنسول
  • 13. آموزش استراتژی سئو
  • 14. نکات و ترفند های سئو

هزینه ثبت نام در دوره آموزش حضوری سئو

تعرفه ثبت نام در دوره آموزش حضوری سئو
شهریه دوره عمومی با 30% تخفیف7.000.000 تومان
شهریه دوره خصوصی15.000.000 تومان

جهت ثبت نام فرم زیر را تکمیل کنید، یا با ما تماس بگیرید

    جواب را با کیبورد انگلیسی وارد کنید

    ویژگی های منحصر به فرد آموزشگاه فنی پویان

    سئو به معنی بهینه سازی موتور جست و جو می باشد. در واقع سئو به مجموعه ای از روش هایی که با هدف افزایش ترافیک سایت و هم چنین افزایش بازدید کنندگان انجام می شود ، گفته می شود. سئو یک نوع عامل موفقیت برای قرار گفتن در اولین نتایج گوگل و افزایش بازدید و فروش سایت ها می باشد. شرکت در کلاس های سئو برای افرادی که به کار با سایت و هم چنین گسترش کسب و کار خود علاقه دارند توصیه می شود چون با آموزش حضوری سئو از بازار کار خوبی بهره مند خواهند شد.

    سئوی سایت به عوامل زیادی بستگی دارد که این عوامل عبارتند از:

    • سرعت سایت
    • طراحی ریسپانسیو صفحات
    • محتوا
    • لینک دهی درست در صفحات
    • انتخاب عنوان های مناسب
    • و…

    علت تاثیر سئو روی موفقیت

    امروزه جست و جو کردن در اینترنت و یافتن محصول و یا اطلاعات مورد نظر در بین تمام مردم دنیا رواج یافته است و با رونق استفاده از تلفن همراه ، دسترسی به اطلاعات نسبت به گذشته بسیار سریع و ساده تر شده است. اکنون هر روز میلیاردها جست و جو از طریق گوگل انجام می شود که بسیاری از آنها با هدف خرید کالا یا دسترسی به خدمات یا اطلاعات مورد نیاز خود هستند . در صورتی که شما دارای جایگاه مناسبی در نتایج جست و جوی گوگل داشته باشید و در صفحه اول گوگل سایت شما بالا بیاید، کاربران وارد سایت شما شده و اطلاعات تکمیلی از محصول یا خدمت شما را دریافت خواهند کرد. این فرآیند باعث می شود که ارتباط بیشتری با مردم داشته و شانس بیشتری برای تبدیل آن ها به مشتری داشته باشید. پس به این ترتیب نتیجه می گیریم که سئو تاثیر زیادی بر روی موفقیت و جذب مشتری خواهد داشت.

     

    علت تاثیر سئو روی موفقیت

     

    لزوم آموزش سئو برای همه | آموزش حضوری سئو

    برای موفقیت در سئو باید تکنیک ها و استانداردهایی که با سئو مرتبط هستند را به خوبی بشناسیم. امروزه شرکت های زیادی در زمینه آموزش seo فعالیت می کنند و به شما کمک می کنند تا جایگاه سایت خود را در نتایج جستجو بالا بیاورید و جزو برترین ها باشید. اما اینکه سئو را به یک نفر دیگه بسپاریم خوب هست یا نه ؟ باید در پاسخ این سوال گفت هم بله هم خیر. دلایل زیادی برای پاسخ به این سوال وجود دارد که در ادامه به توضیح این دلایل خواهیم پرداخت:

    برای اینکه کار سئو را به یک فرد دیگر بسپارید باید هزینه زیادی را پرداخت کنید چون سئوی سایت ارزان نیست.

    دومین دلیل این است که انتخاب یک سئو کار حرفه ای و کاربلد ، آسان نیست و شما نمی توانید به راحتی فردی را که متخصص سئو است بشناسید.

    سومین دلیل این است که اگر بخواهید به یک سئو کار ، کار خودتان را بسپارید درصورتی که دانش و تجربه کافی در این مورد نداشته باشید پس نمی توانید کار سئو کار خود را بررسی کنید .

    پس نتیجه میگیریم که بهتر است به آموزش سئو بپردازیم و در کلاس هایی که سئو آموزش داده می شود شرکت کرده و به این ترتیب بتوانیم یک سایتی موفق و پر کاربر داشته باشیم.

    چه زمان می توان به تنهایی کار سئو را برعهده گرفت؟

    موفقیت در سئو با میزان رقابت در کلمات هدف به صورت مستقيم بستگی دارد. درصورتی که پروژه شما پیچیده و پررقابت نباشد با یادگیری سئو به راحتی می توانید به خوبی کار سئو را برعهده بگیرید ولی برای پروژه های بزرگ شما باید از تخصص و دانش افراد باتجربه در کار سئو استفاده کنید. چون افراد با تجربه در این زمینه بسیار کم‌ است ، پس لازم است که هزینه زیادی برای همکاری با این افراد را پرداخت کنید . هم چنین در برخی از پروژه ها نمی توان به یک فرد اطمینان کرد زیرا برای موفقیت در سئو به تولید محتوای اختصاصی و مستمر نیازمند خواهید بود . در کل برای انجام تمام فرآیندهای سئو به یک تیم توانمند نیاز خواهید داشت.

    دوره حضوری سئو در تهران

    در بهترین آموزشگاه های سئو در تهران به صورت کاربردی و طبق نیاز های بازار کار دوره های سئو برگزار می شود . به کمک این دوره آموزشی شما با کل مباحثی که در سئو کاربرد دارند ، کل ابزار های سئو ، الگوریتم های کاربردی گوگل و هم چنین نیاز های بازار کار آشنا خواهید شد .

     

    دوره حضوری سئو در تهران

     

    بهترین آموزشگاه حضوری سئو در تهران

    یکی از بهترین آموزشگاه های حضوری سئو در تهران آموزشگاه فنی پویان می باشد.  این آموزشگاه دارای خوابگاه نیز برای افرادی که از سایر شهر ها مراجعه می کنند ، می باشد .

    با شرکت کردن در این کلاس ها علاوه بر اینکه با سئو کاملا آشنا می  شوید در انتهای دوره یک مدرک رسمی بین المللی نیز دریافت خواهید کرد. لازم به ذکر است که با شرکت کردن در این دوره می توانید به نکاتی که در ادامه ذکر می شود دست یابید.

    با آموزش سئو اول اینکه به صورت آنلاین می توانید کسب و کار خود را راه اندازی کرده و کسب درآمد کنید چون امروزه بیش از  ۹۰ درصد افراد کالا و خدمات خود را از طریق گوگل دریافت می کنند.

    دومین دلیل و نکته شرکت در این‌دوره این است که افراد علاوه بر اینکه به سایت های نامعتبر اعتماد نمی کنند بلکه نتایجی که در اول صفحه بالا می آید به آن ها بسنده می کنند و بدون بهینه سازی امکان ندارد که در صفحه اول گوگل نمایش داده شوید.

    علت استفاده از سئو وب سایت | آموزش حضوری سئو

    یک سایتی که تازه تاسیس شده و ثبت نشده و قابلیت های دسترسی از طریق موتور های جست و جو را ندارد تقریبا می توان گفت که هیچ کاربردی ندارد. چون که اگر در صفحه اول گوگل نباشید تعداد بازدید کننده ها از سایت شما بسیار کم خواهد بود به همین دلیل توصیه می شود حتما در کلاس حضوری سئو در تهران شرکت کنید.

    بخش های سئو وب سایت

    سئوی داخلی | آموزش حضوری سئو

    هر فعالیت و اقدامی که داخل سایت انجام شده و مربوط به کد نویسی داخلی باشد که با هدف افزایش رتبه سایت در گوگل و جلب ترافیک ارگانیک هر چه بیشتر وب سایت است. به کمک سئو داخلی موتور های جست و جو وب سایت شما را درک کرده و تشخیص می دهند که آیا جست و جو های کاربران مرتبط با وب سایت شما هست یا خیر.

    به طور کلی می توان گفت که سئو داخلی چیزی است که صاحبان کسب و کار را از ناامیدی خارج می‌کند و پس از مدتی با افزایش بازدید آن ها را به وجد و شوق می‌آورد. هر کاری که در داخل سایت برای افزایش بازدید و مخاطب انجام می‌دهید، مربوط به سئو داخلی است از جمله این اقدامات شامل گذاشتن پست‌های جالب و جذاب، لینک ‌های مختلفی که صفحات سایت را به هم وصل می‌کند و… می باشد.

    سئوی خارجی | آموزش حضوری سئو

    سئوی خارجی وب‌سایت شامل تمام اقداماتی است که خارج از وب‌سایت انجام می شود تا به کمک این سئو از نظر گوگل و سایر موتور های  جست‌وجو ، معتبر و مطمئن شناخته شوید.

    برای آشنایی با یک فرد ما توجه می کنیم که اطرافیانش درباره او چه چیز هایی می گویند و همچنین می سنجیم که فرد از نظر دید اطرافیانش چجور آدمی می باشد.

    گوگل نیز برای فهمیدن میزان اعتبار یک سایت مثل انسان ها عمل می کند. خزنده های گوگل جست و جو می کنند تا ببینند که سایت های دیگری راجع به سایت شما چه چیز هایی را می گویند و بر اساس آن رتبه شما را در صفحات گوگل ثبت کنند.

    اکنون در سئو خارجی تلاش می کنیم تا در سایت های دیگر به کمک راه های گوناگون سئو خارجی مثل لینک سازی، کامنت گذاری و… ارزش و اعتبار زیادی را برای سایت خود بسازیم.

     

    بهترین آموزشگاه حضوری سئو در تهران

     

    کدام سایت ها و ‌کسب و کار ها به آموزش سئو نیاز دارند؟

    از مهم ترین مسائلی که صاحبان کسب و کار به آن اهمیت می دهند افزایش فروش و افزایش مشتری می باشد. آموزش سئو می‌‌تواند مهم‌ترین قدم برای این کار باشد.

    با آموزش سئو مقدماتی و پیشرفته علاوه بر اینکه می توانید مشتری زیادی جذب کنید ، اعتبار و ارزش کسب و کار شما نیز افزایش خواهد یافت.

     

    ۱
    ۲
    ۳
    ۴
    ۵
    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مقالات آموزشی

    2024-01-05

    قطعات برقی ماشین لباسشویی

    آیا می‌خواهید همه‌چیز درباره قطعات برقی ماشین لباسشویی بدانید؟ ما پیشنهاد می‌کنیم تا آخر این متن را دنبال کنید. ماشین لباسشویی یک […]
    2024-01-05

    حل مشکل دمای باتری موبایل

      باتری موبایل همانند قلبی که انرژی به بدن فراهم می‌کند، نقش ضروری در کارکرد گوشی هوشمند دارد. این قطعه اساسی، بدون […]
    2024-01-03

    نحوه ریبال کردن سی پی یو گوشی

    امروزه تعمیر و بهبود گوشی‌های موبایل به یک چالش جدید تبدیل شده است از جمله عملیاتی که به تخصص و ابزارهای خاصی […]