آموزش تعمیرات برد الکترونیکی

در اموزش تعمیرات برد الکترونیکی شما نحوه تعمیر انواع بردهای لوازم خانگی، بردهای صنعتی، برد پکیج، برد کولر گازی، برد اینورتردار و ... آموزش میبینید..

آموزش تعمیر برد در فنی پویان توسط اساتید برتر کشور انجام می‌شود.

در طی آموزش تعمیر برد، تماما با تجهیزات روز بازار کار آموزش خواهد دید.

پشتیبانی کارآموزان حتی پس از اتمام دوره

سرفصل های دوره آموزش تعمیرات برد الکترونیکی

  • 1. آموزش تعمیرات الکترونیک پایه در تعمیرات برد الکترونیکی
  • 2. آموزش الکترونیک دیجیتال در تعمیرات برد الکترونیکی
  • 3. آموزش الکترونیک صنعتی در تعمیرات برد الکترونیکی
  • 4. آموزش و معرفی انواع مدارهای تغذیه و پاورهای خطی و غیر خطی سوئیچینگ
  • 5. آموزش طریقه عیب یابی انواع منبع تغذیه
  • 6. آشنایی با مدار تغذیه Inverter
  • 7. آموزش نقشه خوانی در تعمیرات مدار الکترونیکی یک،دویا چند لایه
  • 8. معرفی و آشنایی کامل قطعات DIP وSMD بر روی برد الکترونیکی
  • 9. آموزش و معرفی انواع ICها و طریقه عملکرد آنها در مدارها
  • 10. آموزش و معرفی انواع روش تست IC درمدار الکترونیکی
  • 11. آموزش و معرفی انواع دیتاشیت و طریقه خواندن موارد دیتاشیت
  • 12. آموزش طریقه اسکن بردهای چند لایه و بررسی ارتباط لایه های برد با یکدیگر
  • 13. آموزش طریقه رسم شماتیک انواع برد مونتاژ شده
  • 14. آموزش طریقه عیب یابی انواع برد الکترونیکی
  • 15. آموزش روش های تحلیل انواع مدارهای الکترونیکی
  • 16. آموزش طریقه تست مدارها با انواع دستگاههای عیب یاب
  • 17. آموزش طریقه کار و تست با اسیلوسکوپ درمدارهای الکترونیکی
  • 18. آموزش طریقه عیب یاب مدارها به روش محاسبه میزان مصرف و آمپراژ
  • 19. آموزش انواع روش ها جهت تعویض انواع چیپست ها
  • 20. رفع اشکال

تعرفه ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات برد الکترونیکی

 
تعرفه ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات برد های الکترونیکی
شهریه دوره عمومی با 30% تخفیف5.200.000 تومان
شهریه دوره خصوصی9.000.000 تومان

جهت ثبت نام فرم زیر را تکمیل کنید، یا با ما تماس بگیرید

    جواب را با کیبورد انگلیسی وارد کنید

    نظرات کارآموزان دوره آموزش تعمیرات برد الکترونیکی

    ویژگی های منحصر به فرد آموزشگاه فنی پویان

    آموزش تعمیرات برد

    یکی از اساسی‌ترین بخش‌های لوازم الکترونیکی، برد الکترونیکی آنهاست. به دلیل افزایش قیمت لوازم الکترونیکی در بازار دیگر کسی تمایل به جایگزینی ندارد و به تعمیرات آنها روی آورده‌اند.

    به همین دلیل تخصص داشتن در زمینه تعمیرات برد های الکترونیکی یک نیاز اساسی می باشد و افرادی که چنین تخصصی دارند، درآمد مناسبی کسب میکنند.

    از این رو مجتمع اموزشی فنی پویان با استفاده از اساتید توانمند در حوزه اموزش تعمیرات برد و با استفاده از دانش و تجهیزات بروز زمینه را برای علاقه مندان این دوره فراهم ساخته تا کارآموزان با دانش بالا دوره تعمیرات برد را به پایان برسانند.

    *آیا آموزشگاه برای کارآموزانی که از شهرستان ها شرکت میکنند خوابگاه درنظر گرفته اشت؟ بله . تمامی کارآموزان که از راه دوره امده و در کلاس ها شرکت می کنند به خوابگاه معرفی می شوند.

    *آیا مدرک آموزش تعمیرات برد معتبر است؟ بله , بعد از پایان دوره مدرک معتبر صادر می گردد و جهت اخذ جواز کسب معتبر است

    تمامی علاقه‌مندان به دوره تعمیرات برد می‌توانند با رجوع به سرفصل‌های دوره آموزش تعمیرات برد و کسب اطلاعات مربوط به دوره اقدام به ثبت نام نمایند.

    این مجتمع تمام تلاش خود را بر این اصل نهاده که آموزش تعمیرات برد الکترونیکی به صورت کامل و بدون نقص برگزار گردد تا کارآموزان با اعتماد به نفس بالا وارد بازار کار گردند.

    دوره های دارای تخفیف ویژه: آموزش تعمیرات لوازم خانگی و آموزش تعمیرات موبایل

    سوالات متداول کارآموزان دوره آموزش تعمیرات برد الکترونیکی

    در دوره آموزش تعمیرات برد ، تعمیرات کدام نوع برد الکترونیکی آموزش داده می شود؟

    در آموزش تعمیرات برد الکترونیکی نحوه تعمیرات انواع بردهای لوازم خانگی، بردهای صنعتی، برد پکیج، برد کولر گازی، برد اینورتر و … آموزش داده خواهد شد.

    آیا کسی که هیچ شناختی از تعمیرات برد الکترونیکی ندارد هم می تواند در این دوره آموزشی شرکت کند؟

    بله . آموزش تعمیرات برد از مقدماتی ترین مطالب شروع می شود تا پیشرفته ترین مباحث تعمیرات برد ادامه می یابد.

    آیا آموزشگاه به کارآموزان خود بعد از پایان دوره مدرک معتبر می دهد؟

    از آنجایی که آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای بوده بعد از پایان دوره به کارآموزان مدرک معتبر داده می شود.

    آیا آموزشگاه برای کارآموزانی که از شهرستان ها شرکت میکنند خوابگاه درنظر گرفته است؟

    بله . تمامی کارآموزان که از راه دوره آمده و در کلاس ها شرکت می کنند به خوابگاه معرفی می شوند.

    آموزش تعمیرات برد الکترونیکی

    تعمیرات برد های الکترونیکی می‌تواند کار پیچیده‌ای باشد اما اینجا تعدادی توصیه برای آموزش تعمیر برد الکترونیکی آورده‌ایم. در قدم اول، ما به شناسایی انواع مدارهای الکترونیکی خواهیم پرداخت سپس به بررسی انواع خرابی مدار الکترونیکی میپردازیم. در انتها به نحوه تعمیرات و مونتاژ انواع برد الکترونیکی میپردازیم.

     

    برد الکترونیکی چیست؟

    بردهای الکترونیکی قطعاتی تخت، مسطح و نازک می باشند که به عنوان نگهدارنده قطعات الکترونیکی استفاده می شوند. این قطعات علاوه بر اینکه به عنوان یک بستر نگهدارنده فیزیکی برای قطعات الکترونیکی کاربرد دارند، مسئول اتصال این قطعات روی سطح خود نیز می باشند. برد الکترونیکی با نام برد مدار چاپی یا PCB نیز شناخته می شود. در ساختمان این قطعات از مواد کامپوزیت یا فایبرگلاس استفاده می شود. بردهای الکترونیکی می توانند با توجه به کاربردهایی که دارند ساختاری ساده یا کاملا پیچیده داشته باشند.

    بردهای الکترونیکی می توانند یک لایه، دو لایه و یا چند لایه باشند و در رنگ های سبز، آبی و نارنجی تولید می شوند. قطعات مختلف الکترونیکی مانند خازن ها، مقاومت ها، آیسی ها، ترانزیستورها، دیودها و … روی این بردهای الکترونیکی سوار می شوند. ضخامت این بردها بین 0.2 تا 3.2 میلی متر است.

    قدم اول: شناسایی برد های الکترونیکی

    در دنیای پر از لوازم خانگی، ما می‌توانیم برد های الکترونیکی را به چندین دسته تقسیم بندی کنیم: مدار اصلی، برد تقویتی، برد منطقی و برد رابط کاربر که تمام آنها در آموزش تعمیرات برد به خوبی آموزش داده خواهد شد. در برخی از لوازم خانگی این مدارها با همدیگر در یک جا ساخته شده‌اند و در بعضی وسیله‌های دیگر جدا از هم می‌باشند.

    1. برد منطقی (Logic Board)

    محاسبات و برنامه ریزی‌ها در لاجیک برد انجام می‌شود. تعمیرات این نوع از مدارها کار ساده ای نیست. بنابراین در مورد تعمیرات این مدارها فقط در کلاس تعمیرات برد صحبت می‌شود. این برد ها از طریق چیپ‌های کوچک، مقاومت‌ها، خازن‌های کوچک شناخته می‌شوند.

     

    اتصال لحیم خشک

     

    1. برد تقویتی (Relay Board)

    این مدارها پر از تقویت کننده‌هایی هستند که از طریق مدار اصلی کنترل می‌شود. اغلب این مدارها روی مدار اصلی ساخته می‌شود. در واقع همه تقویت کننده‌های مورد نیاز روی مدار اصلی قرار دارند. بنابراین نیازی به مدار تقویتی نیست. این مدارها از طریق تقویت کننده‌های بزرگ، خازن‌ها و مقاومت‌های بزرگ شناخته می‌شوند. این مدارها آسان‌ترین مدارها در زمینه تعمیرات برد های الکترونیکی هستند که در کلاس تعمیرات برد راجع به آنها صحبت خواهد شد.

    1. مدار رابط کاربر (User Interface)

    رابط کاربر ورودی‌ها را از کاربر می‌گیرد. سپس به مدار اصلی سیگنال می‌دهد که کاربر چه کاری می‌خواهد انجام دهد. معمولا ما یک برد رابط کاربر داریم اما در بعضی لوازم تعدادی برد رابط کاربر بکار رفته است.

    1. مدار اصلی (Main Board)

    مدار اصلی بر اساس اطلاعاتی که از رابط کاربر و مدار منطقی فرستاده می‌شود به مدار تقویتی انرژی می دهد. به یاد داشته باشید همه این نوع مدار ها می‌توانند در روی مین برد ساخته شوند. دیدن مدار تقویتی، مدار منطقی و مین برد روی یک مدار واحد خیلی رایج است. و گاها رابط کاربر هم روی همان مدار ساخته میشود.

    قدم دوم: بررسی انواع خرابی برد الکترونیکی

    اتصال لحیم شده خراب از رایج‌ترین خرابی ها در تعمیرات برد الکترونیکی است. به اتصال لحیم شده خراب روی مدار تقویت‌کننده یا هر مدار دیگری با تقویت کننده‌های بزرگ است، نگاهی بکنید.

    اتصال‌های لحیم کاری، تمام اجزا را روی برد های الکترونیکی و تقویت کننده‌ها نگه می‌دارد. این اتصالات حامل تعداد زیادی جریان هستند. اغلب این اتصال‌های لحیم کاری شده خراب می شوند.

    اتصالات لحیم شده خراب از رایج ترین خرابی های مدار الکترونیکی هستند که در مورد آنها در کلاس تعمیرات برد بصورت مفصل صحبت خواهد شد. اگر وسیله مورد نظر شما مدار تقویتی دارد (چنان که ذکر شد روی مین برد می باشد) تمام اجزا وسیله مورد نظر را این مدار کنترل میکند. اگر مشکلی پیش آمده قسمت خراب شده را چک کنید و سپس به دنبال اتصال لحیم شده خراب بگردید.

    ابتدا برق وسیله را قطع کنید سپس مدار تقویتی را پیدا کنید. به یاد داشته باشید اگر مین برد تقویتی های بزرگ دارد، احتمالا وسیله مورد تعمیر شما فاقد برد تقویتی بوده،  چون همه تقویتی ها روی مدار اصلی جاگذاری شده است.

    وقتی تقویتی‌ها را بررسی می‌کنید محل اتصالی سیم‌ها را در کاغذی یادداشت کنید یا عکس بگیرید تا بعدا بتوانید دوباره وصل کنید. بعد از جدا کردن مدار، پشت آن را نگاه کنید تا اتصالات لحیم شده سوخته یا خشک را بررسی کنید.

    بعضی از مدارها در محفظه پلاستیکی جا سازی می‌شوند. دقت کنید این محفظه ها را نشکنید چون ممکن است بعد از تعمیرات نتوانید دیگر آن را وصل کنید.

    1. اتصال لحیم کاری سوخته (متداول‌ترین خرابی برد الکترونیکی)

    یک اتصال لحیم کاری سوخته به رنگ سیاه در می آید. در این مورد شما بایستی قسمت سوخته شده را ارزیابی کنید. ببینید آیا این قسمت سوخته شده آسیبی به اجزا دیگر زده یا نه؟ اگر به اجزا دیگر هم صدمه زده بهتر است مدار را در جای خود جاسازی کنید و اگر تنها خود اتصال لحیم کاری آسیب دیده می توانید تعمیرات برد الکترونیکی را شروع کنید.

     

     

    1. اتصال لحیم کاری خشک

    در تعمیرات برد الکترونیکی تشخیص اتصال لحیم خشک خیلی دشوار است و نیاز به یک ذره بین دارید. اتصال لحیم خشک وقتی تمام مسیر های اطراف اتصال شکسته و باعث قطعی اتصال شده، اتفاق می افتد. اغلب قطعی ها به این دلیل می باشد چون این شکستگی گاهی باعث از بین رفتن ارتباط و گاهی باعث اتصال می گردد.

    اگر اتصال های لحیم شده خراب را پیدا کنید تعمیرات برد الکترونیکی خیلی آسان می شود. تنها کار لازم لحیم زدن اتصال هاست. یک آهن لحیم کاری و قطر کوچکی از رزین برای مرکز لحیم کاری بردارید. رزین باعث ایجاد اکسید در اتصال شده بنابراین لحیم روی اتصال جریان یافته و می چسبد.

    1. تعمیر کنداکتور شکسته

    در روی مدار الکترونیکی یک سیم فلت باعث جریان در مدار می شود. بعضا این سیم ها می شکنند. در آموزش تعمیرات برد ، ما به شما آموزش میدهیم تا چطور کنداکتور شکسته را شناسایی و آن را لحیم بزنید. 

    1. تعمیر و تمیز کردن کابل ریبون

    در آموزش تعمیرات برد به کابل ریبون هم توجه شود. رابط کاربر اغلب از طریق یک سیم فلت به نام کابل ریبون به مدار اصلی وصل می شود. کثیف شدن این اتصالات منجر به از کار افتادن رابط کاربرها می شوند. یک روش استاندارد برای پاک کردن ریبون استفاده از مداد پاک کن است.

     

    تمیز کردن کابل ریبون در آموزش تعمیرات برد

     

     

    قدم سوم: آموزش نحوه عیب یابی برد الکترونیکی

    یکی از مهمترین مواردی که یک تعمیرکار برد الکترونیکی باید به آن تسلط داشته باشد تا به تعمیرکار برد حرفه ای و متخصص تبدیل شود، نحوه عیب یابی برد الکترونیکی می‌باشد. افراد مبتدی یا افرادی که آموزش‌های لازم را در زمینه تعمیرات برد ندیده اند، در تشخیص و عیب‌یابی برد الکترونیکی مشکلات زیادی دارند و گاها حتی به اشتباه بخش های سالم مدار الکترونیکی را تعمیر می‌کنند.

    مراحل نحوه عیب یابی برد الکترونیکی به این صورت است:

    1. بررسی و یافتن اتصال لحیم کاری سوخته در مدار.
    2. بررسی و یافتن اتصال لحیم کاری خشک.
    3. بررسی دقیق مدار از نظر وجود جسم خارجی روی آن.
    4. بررسی و یافتن کنداکتورهای شکسته در مدار.
    5. بررسی و تعمیر یا تمیز کردن کابل ریبون در مدار.

    همانطور که می‌دانید عیب یابی برد الکترونیکی به دقت بسیار بالایی نیاز دارد. زیرا وجود ترک های بسیار کوچک هم (اتصال لحیم خشک) موجب اختلال در عملکرد مدار اصلی خواهد شد. بطوریکه برای بررسی و تعمیرات مدارهای حساس باید از میکروسکوپ یا ذره بین های حرفه ای برای پیدا کردن اتصالات لحیم خشک استفاده کرد.

    پس شما برای آنکه در نحوه عیب یابی بردهای الکترونیکی، تخصص و تجربه لازم را کسب کنید، باید انواع مختلف بردهای الکترونیکی را بررسی و عیب یابی کنید تا به تخصص و تجربه لازم برای عیب یابی تمام مدارهای الکترونیکی دست پیدا کنید.

    نمونه بردهایی که در کلاس بررسی و آموزش داده خواهد شد

    در دوره آموزش تعمیرات کلی برد به طور جامع رایج ترین و متداول ترین بردهای الکترونیکی جهت آموزش تعمیرات در سراسر جهان شامل زیر می باشند:

    • تعمیرات برد لوازم خانگی •تعمیرات برد صنعتی  • تعمیرات برد کامپیوتر، موبایل و…  • تعمیرات برد انواع سیستم حفاظتی (برای اطلاع از تمام بردهایی که به شما آموزش داده خواهد شد، حتما با ما تماس بگیرید)

     

    در کلاس آموزش تعمیرات برد چه تجهیزاتی مورد نیاز است

    1. مولتی متر: مولتی متر یا آوومتر مهمترین ابزار برای آموزش تعمیرات برد است. این وسیله شما را قادر میسازد تا ولتاژ، جریان الکتریکی و مقاومت بخش های مختلف یک مدار را اندازه گیری کنید. بهترین نوع مولتی متر مولتی متر رومیزی و دیجیتال است. ما توصیه میکنیم برای شروع کار با مولتی متر دیجیتال شروع کنید.
    2. اسیلوسکوپ: وســیله ای که در آزمایشــگاه برای مشــاهده شــکل موج به کار می رود، اسیلوسکوپ است.
    3. دستگاه لحیمشما برای تعمیر و مونتاژ انواع مدار الکترونیکی به یک دستگاه لحیم و هویه نیاز دارید. ما انواع مختلف دستگاه هویه داریم. اما ما به شما توصیه میکنیم از هویه هوای گرم که هم با هوای گرم کار میکند و هم دارای هویه معمولی هم هست، استفاده کنید.
    4. آمپرمتر: آمپرمتر وسیله ای برای اندازه گیری جریان استفاده میشود. اگر یک دستگاه مولتی متر تهیه کرده باشید، دیگر نیاز به آمپرمتر نخواهید داشت.
    5. ولت متر: از این وسیله برای اندازه گیری ولتاژ بخش های مختلف مدار استفاده میشود. اگر یک دستگاه مولتی متر تهیه کرده باشید، دیگر نیاز به ولت متر نخواهید داشت.
    6. اهم متر: این وسیله برای اندازه گیری میزان مقاومت بخشهای مختلف مدار استفاده میشود. توجه کنید با تهیه یک مولتی متر دیگر نیازی به اهم متر و ولتمتر و آمپرمتر نخواهید داشت.

    اموزش تعمیرات برد الکترونیک را زیر نظر بهترین اساتید کشور در آموزشگاه تعمیرات الکترونیک تهران ببینید و صفر تا صد برد را یاد بگیرید. بعد از این دوره می توانید نسبت به تعمیر وسایل الکترونیکی خود و دیگران اقدام کنید. بهترین آموزشگاه تعمیرات بردهای الکترونیکی را از دست ندهید و با دریافت مدرک فنی و حرفه ای برای جواز کسب تعمیرات الکترونیک اقدام کنید.

     

    بعد از پایان دوره قادر به تعمیر برد شکسته ، تعمیرات تخصصی برد ،  تعمیر برد لباسشویی ، تعمیرات برد کولر گازی ،  تعمیر برد یخچال ، تعمیرات برد لوازم خانگی ،  تعمیر برد پکیج ، تعمیر برد پنکه کنترلی خواهید بود.

    برخی از دوره های در حال اجرا در آموزشگاه فنی پویان دوره های آموزش تعمیرات پکیج  ، آموزش برق ساختمان ، آموزش سیم پیچی ، آموزش دوربین مداربسته ، آموزش plc و … می باشند. برای اطلاع از تمامی دوره به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

    دانلود فایل pdf سرفصل های دوره تعمیرات برد الکترونیکی


     

    4.1/5 - (23 امتیاز)

    نمونه بردهایی که در کلاس بررسی و آموزش داده خواهد شد

    16 دیدگاه
    بازخورد درون متنی
    مشاهده همه نظرات
    مهدی تاجی
    مهدی تاجی
    2021-05-18 09:55

    برنامه زمان بندی دوره رو میشه بگین؟

    فنی پویان
    فنی پویان
    پاسخ به  مهدی تاجی
    2021-05-18 10:04

    درود بر شما.
    برای اطلاع از زمان‌بندی دوره ها با شماره زیر تماس بگیرید. برای تماس سریع، روی شماره زیر کلیک کنید.

    021-66566140

    حمید غفوری
    حمید غفوری
    2021-07-11 11:32

    سلام
    میخواستم بدونم شما دوره آنلاین هم برگذار میکنین یا نه؟

    فنی پویان
    فنی پویان
    پاسخ به  حمید غفوری
    2021-07-11 16:51

    با سلام
    دوره‌های آموزشی ما بصورت حضوری برگذار میشن.
    با توجه به اینکه تمام کارگاه های ما عملی هستند و کارآموز باید بصورت عملی با قطعات و لوازم کار کنه تا بتونه بخوبی مطالب رو درک کنه و یاد بگیره، امکان برگذاری دوره آنلاین نیست.
    در دوره های آنلاین به شدت سطح دوره پایین میاد و کارآموز به هیچ وجه با کار درگیر نیست.

    مهناز قلی خانی
    مهناز قلی خانی
    2021-08-14 11:15

    من دوست دارم تعمیرات برد یاد بگیرم. از منشی گری خسته شدم. همش منشی این شرکت اون شرکت بودم. از بچگی دوست داشتم با وسایل برقی خونه ور برم. بابام میگه این کار به دردت نمیخوره ولی من میخوام یاد بگیرم. میخواستم ببینم خانم ها رو هم ثبت نام می کنید؟ چقدی طول میکشه دوره؟

    فنی پویان
    فنی پویان
    پاسخ به  مهناز قلی خانی
    2021-08-21 13:11

    با سلام
    رشته تعمیرات برد یکی از رشته هایی هست که نیاز به ظرافت و دقت بالایی داره. از اونجایی که این دو پارامتر به وفور در خانم ها وجود داره، تمام خانم ها پتانسیل لازم برای یادگیری این تخصص رو دارند. در حال حاضر خانم های زیادی مشغول یادگیری این دوره در آموزشگاه فنی پویان هستند. بازارکار تعمیرات برد هم بصورتی هستش که تفاوتی بین خانم و آقا قائل نیستند. من توصیه میکنم اگر علاقه دارین حتما در دوره شرکت کنید و آینده کاری خودتون رو بسازید.

    حشمت نیازی
    حشمت نیازی
    2021-08-22 09:14

    وسایل واسه یادگیری همه چی داخل کلاسا هست؟ همرو یاد میدین؟ من میخوام برد لوازم برقی رو یاد بگیرم خراب میشه تعمیر کنم. پولش خوبه؟

    فنی پویان
    فنی پویان
    پاسخ به  حشمت نیازی
    2021-08-22 09:37

    با سلام
    تجهیزات کلاس تعمیرات برد کامل هستش. تمام سرفصلهایی که در بالا بهشون اشاره کردیم رو بصورت کامل به شما آموزش میدیم و متعهدیم که شما کامل یاد بگیرید. شما توی این دوره فقط آموزش تعمیرات برد لوازم برقی رو یاد میگیرین و برای یادگیری تعمیرات مکانیکی باید از دوره تعمیرات لوازم خانگی استفاده کنید.
    سطح درآمد توی این تخصص کاملا بستگی به مهارت شما داره. اگر فردی ماهر و دقیق باشید، درآمد خوبی در انتظارتون هست.

    فرید
    فرید
    2021-09-26 01:12

    سلام ببخشید من از اندیشه میام با ماشین خودم، اونجا تو طرحه؟ پارکینگ دارید که ماشینو بندازیم توش با خیال راحت بشینیم سر کلاس؟

    فنی پویان
    فنی پویان
    پاسخ به  فرید
    2021-09-28 12:52

    با سلام
    آموزشگاه ما خارج از محدوده طرح ترافیک است و شما براحتی میتونین با وسیله نقلیه خودتون به اینجا تردد کنید. در محل آموزشگاه جا برای پارک کردن ماشین هم موجود هستش.

    علی
    علی
    2021-09-29 17:14

    سلام وقتتون بخیر شما برد های اینورتر دار هم داخل دوره تدریس می کنید؟ چند مدل برد داخل دوره تدریس میشه؟

    فنی پویان
    فنی پویان
    پاسخ به  علی
    2021-10-11 09:56

    با سلام
    در دوره تعمیرات برد ، شما نحوه تعمیر انواع مختلف برد رو آموزش میبینین. این بردها عبارتند از:
    انواع بردهای لوازم خانگی، بردهای صنعتی، برد پکیج، برد کولر گازی، برد اینورتر و …
    آموزش تعمیرات برد کاملا تخصصی هست و به گونه ای هست که شما بعد از دوره قادر به تعمیر و عیب یابی تمام این بردها خواهید بود

    سیدعلی حسینی
    سیدعلی حسینی
    2022-01-11 11:58

    باسلام بنده 53 سال دارم و درشرف بازنشستگیم از رشت مزاحم میشم و رشته ام ارشد علوم تربیتیه و هیچ ربطی به کارهای الکترونیکی نداره اما علاقه مند به کار با بردهای الکترونیکی هستم و باتوجه به شرایط سنی و این که هدفم مشغولیت برای دوره بازنشستگی است می خوام آموزش تعمیر بردهای الکترنیکی منحصرا خانگی رو ببینم . حال چند سوال دارم این که هم سن بنده هم در دوره ها شرکت می کنند؟ به نظر شما باتوجه به شرایط سنیم می تونم تواین کار موفق باشم و ادامه بدم یا حوصله زیادی می خواد و برای رنج سنی ما مناسب نیست . ممنون میشم اگر صادقانه و دلی بهم پاسخ بدید . سپاس

    مرتضی
    مرتضی
    2022-03-09 12:35

    سلام خسته نباشید.ببخشین واسه استان یزد هم آموزشگاه دارین؟