آموزش تعمیرات مایکروویو و ماکروفر

در دوره آموزش تعمیرات مایکروویو به شما نحوه تعمیرات انواع مختلف این دستگاه آموزش داده خواهد شد.

آموزش تعمیر ماکروفر و مایکروویو بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

آموزش تعمیر ماکروفر و مایکروویو تماما بصورت عملی بوده و مخصوص ورود کارآموزان به بازار کار است.

پشتیبانی کارآموزان حتی پس از اتمام دوره

در طی دوره تماما با تجهیزات روز بازار کار آموزش خواهد دید.

به شما ضمانت میدهیم درصورت عدم رضایت از کلاس، آن بخش را مجددا بصورت رایگان بگذرانید.

سرفصل های دوره آموزش تعمیرات مایکروویو و ماکروفر

  • 1. بازبینی تاریخچه و علت پیدایش مایکروویوها و ماکروفرها
  • 2. مروری بر الکترونیک مقدماتی در آموزش تعمیر ماکروفر
  • 3. آموزش و معرفی انواع مایکروویوها و ماکروفرهای موجود در بازار و علت برتری بعضی از برندها
  • 4. آموزش طریقه تعمیر و عیب یابی قسمت های مایکروویوها و ماکروفرها
  • 5. آموزش طریقه تعویض نمودن قطعات از قبیل فن داخلی و لامپ داخلی و اجزای دیگر در ماکروویوها
  • 6. آموزش طریقه عیب یابی قطعات چرخنده مکانیکی و نحوه تعمیرات آنها
  • 7. و پاسخ به تمامی سوالاتی که در ذهن شما می باشد که در سرفصل گنجانده نشده است.
  • 8. آموزش و بررسی تفاوت های بین مدل های مختلف این دستگاه
  • 9. آموزش طریقه تعمیر انواع المنت های موجود در این دستگاه
  • لیست آیتم
  • 10. بازبینی متعلقات مایکروویوها و ماکروفرها و طریقه مونتاژ ودمونتاژ آنها
  • 11. آموزش طریقه عیب یابی در اشعه لیزرسولاردام ماکروفرها و طریقه تعمیر آنها
  • 12. آموزش طریقه عیب یابی برد مایکروویوها و ماکروفرها و طریقه تعمیر آنها
  • 13. آموزش بازبینی طریقه عملکرد اجزای مکانیکی مایکروویوها و ماکروفر
  • 14. آموزش طریقه بازوبست نمودن این دستگاه
  • 15. آموزش طریقه عیب یابی مسیر جریان و نحوه تعمیرات آنها
  • 16. آموزش نکات ایمنی در تعمیرات مایکروویوها و ماکروفرها
  • 17. آموزش طریقه سرویسکاری در انواع مختلف این دستگاه
  • 18. رفع اشکال

تعرفه ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات مایکروویو و ماکروفر

تعرفه ثبت نام در آموزش تعمیرات مکانیکی مایکروویو
شهریه دوره عمومی با 30% تخفیف1,000.000 تومان
شهریه دوره خصوصی2,000.000 تومان
تعرفه ثبت نام در آموزش تعمیرات برد مایکروویو
شهریه دوره عمومی با 30% تخفیف2.500.000 تومان
شهریه دوره خصوصی4.000.000 تومان

جهت ثبت نام فرم زیر را تکمیل کنید، یا با ما تماس بگیرید

    جواب را با کیبورد انگلیسی وارد کنید

     

    آموزش تعمیرات مایکروویو

    آموزش تعمیر ماکروفر و مایکروویو به دو بخش تعمیرات مکانیکی و عیب یابی برد و تعمیرات برد تقسیم بندی می شود.

    لذا از این رو آموزشگاه فنی پویان با استفاده از تجهیزات بروز و اساتید مجرب سعی دارد تا کلاس تعمیرات مایکروویو را به صورت کاملا تخصصی برگذار نماید تا کارآموزان پس از پایان آموزش با اعتماد به نفس بالا وارد بازار کار شوند.

    افرادی که علاقمند هستند در کلاس تعمیرات مایکروویو شرکت کنند، می توانند در این صفحه سرفصل هایی که در این کلاس آموزشی تدریس می شود را مطالعه کنند و با کسب اطلاعات کامل اقدام به ثبت نام در این آموزش نمایند.

    توجه داشته باشید که این کلاس آموزشی بخشی از آموزش تعمیرات لوازم خانگی است. بهمین دلیل آموزشگاه ما سعی دارد تا آموزش تعمیر ماکروفر را به صورت کامل و بی نقص برگزار کند تا کار آموز بدون هیچ مشکلی بتواند در بازار کار با مجوز رسمی فعالیت نماید.

    ویژگی های منحصر به فرد آموزشگاه فنی پویان

    سوالات متداول کارآموزان کلاس آموزش تعمیر ماکروفر و مایکروویو

    در کلاس تعمیرات مایکروویو ، تعمیرات کدام لوازم خانگی آموزش داده می شود؟

    در کلاس تعمیرات مایکروویو ، تعمیرات مکانیکی و برد الکترونیکی تمام مدلهای ماکروفر آموزش داده خواهد شد.

    آیا کسی که هیچ شناختی از تعمیرات ماکروفر ندارد هم می تواند در این کلاس آموزشی شرکت کند؟

    بله . کلاس تعمیرات مایکروویو از مقدماتی ترین مطالب شروع می شود تا پیشرفته ترین مباحث ماکروفر ادامه می یابد.

    آیا آموزشگاه به کارآموزان خود بعد از پایان کلاس مدرک معتبر می دهد؟

    از آنجایی که آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای بوده بعد از پایان کلاس به کارآموزان مدرک معتبر داده می شود.

    آیا آموزشگاه برای کارآموزانی که از شهرستان ها شرکت میکنند خوابگاه درنظر گرفته است؟

    بله . تمامی کارآموزان که از راه کلاس آمده و در کلاس ها شرکت می کنند به خوابگاه معرفی می شوند.

     

     

    امروزه ماکروفر از وسایل ضروری در هر خانه‌ای به ‌حساب می‌آید. ماکروفر به‌دلیل اینکه موجب صرفه‌جویی در زمان برای آماده کردن غذا می‌گردد و نیز اینکه آشپزی کردن با ماکروفر نیاز به مراقبت کردن از غذا در هنگام پخت ندارد و یا اینکه روشی ایمن برای آشپزی به‌شمار می‌آید در میان مردم اهمیت فراوانی دارد. اما این وسیلۀ مهم و پر اهمیت هم مانند دیگر وسایل خانه ممکن است خراب ‌شود و به تعمیر نیاز داشته باشد. تعمیرکاران معدودی تخصص و تجربۀ تعمیر ماکروفر را دارند و می‌توانند آن را عیب‌یابی نمایند. یادگیری تعمیر ماکروفر اهمیت فراوانی دارد و می‌تواند به شغلی پر درآمد برای کارآموزان آموزش ماکروفر تبدیل گردد. بنابراین شما اگر علاقه‌مند به شغل تعمیر ماکروفر هستید و دنبال آموزشگاهی معتبر و دارای اساتید متخصص در آموزش تعمیر انواع وسایل خانگی و جز آن هستید می‌توانید دوره‌های مختلف آموزش تعمیر ماکروفر و یا هر وسیلۀ مهم دیگر را در  آموزشگاه فنی پویان بگذرانید. آموزشگاه فنی پویان دوره‌های آموزشی تعمیرات ماکروفر را از صفر تا صد به‌صورت آموزش‌های عملی و تئوری با به‌کارگیری اساتید ماهر به‌صورت دوره‌ای برای کارآموزان خود برگزار می‌نماید.

     

    پیشنهاد ما  : آموزش تعمیرات موبایل

     

    اهمیت گذراندن دوره آموزش ماکروفر

    ماکروفر از وسایل پراهمیت در آشپزخانه است که در صورت خراب شدن نیاز به عیب‌یابی و تعمیر دارد. با توجه به پراهمیت بودن این وسیله در خانه‌ها شغل تعمیر ماکروفر می‌تواند به کاری پردرآمد برای افرادی که علاقه‌مند به تعمیر ماکروفر هستند تبدیل گردد. بنابراین آموزش و یادگیری این کار در آموزشگاه‌های معتبر همچون آموزشگاه فنی پویان بسیار اهمیت دارد زیرا آموزشگاه فنی پویان با برگزار کردن دوره‌های آموزشی تعمیرات ماکروفر سعی دارد تا افراد علاقه‌مند و با استعداد در این زمینه را به سمت بازار کار سوق دهد. پس از اتمام دوره‌های آموزشی تعمیر ماکروفر در آموزشگاه فنی پویان، کارآموزان قادر هستند وارد بازار کار شده و به درآمد مطلوبی دست یابند. یادگیری هر شغلی به‌صورت تخصصی می‌تواند تجربه افراد را در زمینه تعمیرات بیشتر نماید. افراد مبتدی تعمیر ماکروفر را یاد می‌گیرند و به تخصص می‌رسند و افرادی که شغلشان تعمیرات است با شرکت در کلاس‌های آموزشی تجربۀ و مهارت بیشتر کسب می‌نمایند و مدرک فنی معتبر را دریافت می‌کنند. با دریافت مدرک فنی و حرفه ای علاوه بر این که کارآموزان قادر هستند وام خود اشتغالی بگیرند، از این مدرک به عنوان سندی برای اخذ اقامت در کشورهای خارجی نیز بهره خواهند برد.

     

    چگونگی آموزش ماکروفر به کارآموزان

     

    چگونگی آموزش ماکروفر به کارآموزان

    در دوره‌های آموزشی تعمیر ماکروفر در آموزشگاه فنی پویان چگونگی تعمیر انواع مختلف ماکروفر به کارآموزان آموزش داده خواهد شد. این آموزش‌ها از مبتدی تا پیشرفته به کارآموزان آموزش داده می‌شود. آموزش تعمیر ماکروفر به‌صورت حضوری و عملی به افراد علاقه‌مند به آموزش تعمیر ماکروفر آموزش داده می‌شود. آموزشگاه فنی پویان با به‌کارگیری اساتید کارآزموده و ماهر و نیز استفاده از تجهیزات و امکانات به‌روز کلاس‌های تعمیر انواع ماکروفرها را به‌شکل تخصصی برگزار می‌کند تا کارآموزان تعمیر ماکروفر پس از پایان دورۀ آموزشی با مهارت بالا وارد بازار کار در زمینۀ تعمیر ماکروفر شوند.

    آموزشگاه فنی پویان با برگزاری دوره‌های تخصصی آموزش تعمیر ماکروفر انواع تعمیرات مربوط به مشکلات ماکروفر را به کارآموزان آموزش می‌دهد. با گذراندن دوره‌های تخصصی آموزش ماکروفر به‌آسانی می‌توان به‌عنوان تعمیرکار ماکروفر وارد بازار کار شد و کسب درآمد نمود. پس از پایان کلاس‌های آموزشی کارآموز مدرک فنی و حرفه‌ای را از آموزشگاه فنی پویان دریافت می‌نماید. داشتن مدرک فنی و حرفه‌ای معتبر به امتیاز محسوب می‌شود و در سراسر کشور مورد قبول است. با داشتن مدک فنی معتبر کارآموز می‌تواند در هرجایی از کشور به کار مشغول شود. داشتن مدرک فنی هر کاری می‌تواند به گرفتن پروانه کسب برای آن کار منجر شود. دوره‌های آموزشی آموزش ماکروفر در آموزشگاه فنی پویان از مبتدی تا پیشرفته توسط اساتید باتجربه و خوشنام آموزشگاه به‌ شکل عملی و حضوری به کارآموزان به ‌صورت تخصصی آموزش داده می شود و پس از پایان کلاس‌ها کارآموزان در زمینۀ تعمیر ماکروفر به تسلط کامل می‌رسند.

     

    پیشنهاد ما  : آموزش تعمیرات برد  

     

    نکاتی که برای انتخاب آموزشگاه تعمیر ماکروفر باید در نظر داشت؟

    هدف از گذراندن دوره‌های آموزشی تعمیر ماکروفر یادگیری تعمیرات این دستگاه به‌طور کامل و تخصصی می‌باشد. اگر شما قصد شرکت در کلاس‌های آموزشی تعمیر ماکروفر را دارید باید در هنگام انتخاب آموزشگاهی که این آموزش را ارائه می دهد به نکاتی توجه نمایید از جمله اینکه باید در مورد سابقه کار آموزشگاه، محلی که آموزشگاه به کارآموزان آموزش می‌دهد، اساتیدی که برای آموزش ماکروفر در نظر می‌گیرد و نیز مدرکی که ارائه می‌دهد توجه نمایید . هزینه نیز از مواردی است که باید در انتخاب آموزشگاه در نظر گرفته شود. باید ذکر نمود که انتخاب یک آموزشگاه معتبر فقط به‌خاطر هزینه پایین کار درستی نیست زیرا گاهی شرکت در دوره‌های آموزشی در یک آموزشگاه بی‌کیفیت و نامعتبر با هزینه کم نه تنها موجب یادگیری شما نمی‌شود بلکه هزینه، انرژی و وقت شما را نیز هدر می‌دهد. پس انتخاب یک آموزشگاه معتبر و باکیفیت هر چند هم هزینه زیادی داشته باشد موجب می‌گردد تا شما در رشته ای که علاقه دارید به تخصص کامل برسید و به‌راحتی وارد بازار کار شوید. بهتر است که دوره‌های آموزشی تعمیر ماکروفر را به‌صورت حضوری انتخاب نمایید زیرا آموزش ماکروفر یک کار عملی است و به‌صورت عملی قابل یادگیری است و شرکت در کلاس‌های آنلاین آن چندان اثربخش برای یادگیری نخواهد بود. قبل از اینکه در آموزشگاه ثبت‌نام کنید در مورد آموزشگاه و نحوۀ آموزش آن تحقیق کنید تا بتوانید پس از گذراندن دوره آموزشی آموزش ماکروفر به‌راحتی تعمیر تخصصی ماکروفر را یاد بگیرید و وارد بازار کار شوید و کسب درآمد نمایید.

     

    یک تعمیرکار ماکروفر باید چه شخصیتی داشته باشد؟

     

    درآمد و بازار کار تعمیر ماکروفر چگونه است؟

    باید توجه داشت که ماکروفر وسیله‌ای مهم و پر اهمیت در هر خانه‌ای است و وجود خرابی و مشکل در آن موجب نگرانی خانواده‌ها می‌گردد. داشتن تخصص در زمینۀ تعمیر ماکروفر می‌تواند به شغلی پردرآمد در این زمینه تبدیل گردد. کارآموز با گذراندن دوره‌های آموزشی و گرفتن مدرک معتبر از آموزشگاه فنی پویان می‌توانند به عنوان تعمیرکار متخصص و حرفه‌ای ماکروفر وارد بازار کار شوند و به‌آسانی برای خود کسب درآمد نمایند. بازار کار تعمیرات لوازم خانگی از جمله تعمیر ماکروفر امروزه بسیار پر رونق می‌باشد زیرا با توجه به بالارفتن قیمت وسایل خانگی در صورت خرابی آنها مردم هزینه جایگزین کردن آن‌ها را ندارند و مجبور می‌شوند به تعمیر وسیلۀ خراب روی بیاورند بنابراین  یادگیری آموزش ماکروفر می‌تواند شغلی پردرآمد باشد.

     

    یک تعمیرکار ماکروفر باید چه شخصیتی داشته باشد؟

     

    کسانی که به رشته تعمیرات لوازم خانگی از جمله ماکروفر علاقمند هستند باید این قابلیت را داشته باشند که به طور همزمان از تجربه و اطلاعات خود بهره ببرند. این افراد علاوه بر این که باید بر عیب‌یابی و تعمیر ماکروفر تسلط داشته باشند، باید اطلاعات فنی خوبی نیز در این زمینه داشته باشند. فردی که در زمینه تعمیرات ماکروفر و دیگر وسایل برقی فعالیت می‌کند باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا بتواند بهترین خدمات و سرویس را به مشتریانش ارائه دهد.

    از ویژگی‌های برجسته یک تعمیرکار ماکروفر می‌توان به ارتباط مؤثر و خوب با مشتری اشاره کرد. علاوه بر این، تعمیرکاران ماکروفر لازم است که با ساختار و انواع مختلف این وسیله برقی مطلع باشند. زیرا همانطور که می‌دانید ماکروفر در برند‌ها و مدل‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود. تعمیرکاران ماکروفر در جستجوی کار‌های چالش برانگیز و جدید هستند. در صورتی که هر یک از این ویژگی‌ها را در وجود خود می‌بینید، بهتر است تعلل نکرده و با جستجوی یک آموزشگاه خوب و گذراندن این دوره تخصصی به شغل مورد نظر خود برسید.

    درمورد آموزشگاه فنی پویان

    آموزشگاه فنی پویان یک آموزشگاه معتبر و با سابقه است که به برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه تعمیر لوازم خانگی و اداری و … می‌پردازد. این آموزشگاه با فراهم کردن تجهیزات و امکانات معتبر و با استفاده از اساتید ماهر و خوشنام انواع کلاس‌های تخصصی تعمیرات لوازم خانگی و اداری را با سطح بالا و با کیفیت زیاد برای کارآموزان برگزار می‌کند. پس از پایان کلاس‌ها کارآموزان به تخصص کامل می‌رسند و مدرک فنی تعمیر ماکروفر را از آموزشگاه فنی پویان دریافت می‌نمایند تا با تسلط کامل وارد بازار کار شوند و کسب درآمد نمایند.

    از ویژگی‌های برجسته این مؤسسه می‌توان به در اختیار داشتن اساتید توانمند و با تجربه، قیمت منطقی و منصفانه، امکان پیاده‌سازی دوره‌های عملی، بهره‌گیری از تجهیزات به روز و مدرن، اعطای گواهینامه فنی و حرفه‌ای معتبر اشاره کرد.

     

    درآمد و بازار کار تعمیر ماکروفر چگونه است؟

     

     

    سخن پایانی

    در این محتوا به بحث در مورد اهمیت گذراندن دوره آموزش ماکروفر پرداختیم. از آنجایی که قیمت این وسیله برقی همچنان رو به افزایش است، اکثر افراد ترجیح می‌دهند که به جای خرید دوباره این دستگاه آن را به دست تعمیرکاران سپرده تا عیب‌یابی و تعمیر شوند. به همین جهت افراد متخصصی که دوره‌های تخصصی را در این زمینه گذرانده‌اند باید وجود داشته باشند تا بتوانند تعمیرات را به خوبی انجام دهند.

    تخصص در زمینه تعمیر لوازم خانگی از جمله ماکروفر می‌تواند به شغلی پردرآمد تبدیل شود بنابراین گذراندن دوره‌های آموزشی تعمیر ماکروفر برای کسانی که قصد دارند تعمیرکار تعمیر ماکروفر شوند بسیار مفید است زیرا بازار کار تعمیر لوازم خانگی امروزه بسیار پر رونق است. دوره‌های آموزشی تعمیر ماکروفر به‌صورت تخصصی و با استفاده از اساتید باتجربه برگزار می‌گردد. شرکت در این کلاس‌ها موجب یادگیری تخصصی تعمیر ماکروفر می‌شود و افراد با گرفتن مدرک فنی می‌توانند وارد بازار کار شوند. از مزیت‌های گذراندن این دوره‌ها می‌توان به پیاده‌سازی عملی آموخته‌ها و همچنین دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای اشاره کرد.

     

    3/5 - (10 امتیاز)

    مقالات و ویدئوهای آموزش تعمیرات مایکروویو

    2023-12-04

    اجزای به کار رفته در مایکروفر

    در این مقاله به عملکرد و اجزای مایکروفر می‌پردازیم. این مطلب از وبسایت فنی پویان به هنرجویان،  دانشجویان الکترونیک، تعمیرکاران و هر […]
    2022-06-25

    آموزش تعمیرات لوازم خانگی ساری

    علاقه مند به تعمیر لوازم خانگی هستید؟ آموزش تعمیرات لوازم خانگی ساری این دوره پرطرفدار که در سنین مختلف مورد توجه قرار […]
    2022-06-22

    آموزش تعمیرات لوازم خانگی کرج

    یکی از دوره های پرطرفدار که در سنین مختلف علاقه مند به شرکت در آن هستند؛ آموزش تعمیرات لوازم خانگی کرج است. […]
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    4 دیدگاه
    بازخورد درون متنی
    مشاهده همه نظرات
    حاجی زاده
    حاجی زاده
    2021-08-28 17:08

    من هیچ سر رشته ای تو کارای فنی ندارم ولی یکی از فامیلامون سوئد هست میگه با مدرک فنی و سه سال تجربه منو میتونه ببره اونجا. میخواستم ببینم با مدرک شما میشه مهارجرت کرد و اینکه من که چیزی بلد نیستم یاد می گیرم؟

    فنی پویان
    فنی پویان
    پاسخ به  حاجی زاده
    2021-08-29 09:36

    با سلام
    شما برای شرکت در کلاسها نیاز به هیچ پیش زمینه ندارید. تمام موارد در طی کلاس تعمیرات مایکروویو به شما آموزش داده خواهد شد.
    از طرفی برای استفاده از فرصتهای شغلی خارج از کشور، شما باید مدرک خودتون رو ترجمه کنید. و برای دریافت مدرک قابل ترجمه، باید ابتدا در این دوره شرکت کنید و بعد از پایان دوره، ما شمارو برای آزمون سازمان معرفی میکنیم. بعد از قبولی در این آزمون، به شما مدرک قابل ترجمه داده خواهد شد.

    فرهاد
    فرهاد
    2021-09-28 17:12

    سلام من از شهرستان میخوام بیام تو دوره شرکت کنم . خوابگاه دارین واسه کاراموزای شهرهای دیگه؟

    فنی پویان
    فنی پویان
    پاسخ به  فرهاد
    2021-09-29 17:04

    با سلام
    آموزشگاه فنی پویان برای شما هماهنگی های لازم رو انجام میده تا در نزدیکترین نقطه به آموزشگاه و با هزینه مناسب، ساکن بشید تا مدت دوره آموزشی شما تموم بشه.