آموزش نصب دزدگیر اماکن

آموزش نصب دزدگیر اماکن بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

آموزش نصب دزدگیر اماکن کاملا مخصوص ورود کارآموزان به بازار کار است.

تمام آموزش‌های مربوط به این دوره توسط اساتید برتر کشور انجام می‌شود.

در طی دوره تماما با تجهیزات روز بازار کار آموزش خواهد دید.

پشتیبانی کارآموزان حتی پس از اتمام دوره

سرفصل های دوره آموزش نصب دزدگیر اماکن

  • 1. آموزش و معرفی تجهیزات سیستم دزدگیر اماکن
  • 2. آموزش انواع سنسورهای چشمی دود
  • 3. آموزش انواع سنسورهای چشمی حرارت
  • 4. آموزش انواع سنسورهای چشمی شعله
  • 5. آموزش انواع سنسورهای چشمی گاز
  • 6. آموزش انواع سنسورهای چشمی بیم(beam) و مگنت و پدال
  • 7. آموزش تامین برق پشتیبان پنل مرکزی
  • 8.آموزش نصب دزدگیر اماکن به صورت کاملا حفاظت شده
  • 9. آموزش کامل سیم کشی عملی یک سیستم دزدگیر اماکن
  • 10. آموزش نحوه ایجاد حالت های مختلف در دزدگیر اماکن
  • 11. آموزش کنترل روشن و خاموش کردن هر نوع وسیله ای توسط ارسال sms به پنل
  • 12. آموزش نحوه لرن کردن انواع ریموت کنترل به پنل مرکزی
  • 13. آموزش نحوه لرن کردن انواع سنسور چشمی بی سیم به پنل مرکزی
  • 14. آموزش ترفندهای استفاده از پدال و زون بندی آنها
  • 15. آموزش نحوه بازکردن درب طلافروشی از طریق ریموت کنترل دزدگیر اماکن
  • 16. آموزش نحوه زون بندی سازمان، خانگی و....
  • 17. آموزش انواع پنل های دزدگیر اماکن
  • 18. آموزش طریقه ضبط پیغام جهت سیستم تلفن کننده دزدگیر
  • 19. آموزش و معرفی انواع آژیر و بلندگو و نحوه نصب و اضافه کردن آنها
  • 20. آموزش نصب انواع آژیر پیزو
  • 21. آموزش برنامه ریزی زون ها به صورت 24ساعته مدارباز و 24ساعته مدار بسته، زون تاخیری،فوری و موقت
  • 22. آموزش تکنیک های مختلف جهت جلوگیری از دخل و تصرف در سیستم دزدگیر در زمانی که غیر فعال است
  • 23. آموزش نحوه صحیح کابل کشی و سیم کشی و استاندارد سیم ها
  • 24. آموزش عملی و کاملا تخصصی سیم کشی و اجرای کامل دزدگیر اماکن با تمام مراحل و تنظیمات

هزینه ثبت نام در دوره نصب دزدگیر اماکن

 
تعرفه‌ ثبت نام در دوره نصب دزدگیر اماکن
شهریه دوره عمومی با 30% تخفیف1.200.000 تومان
شهریه دوره خصوصی2.500.000 تومان

جهت ثبت نام فرم زیر را تکمیل کنید، یا با ما تماس بگیرید

    جواب را با کیبورد انگلیسی وارد کنید

    ویژگی های منحصر به فرد آموزشگاه فنی پویان

    سوالات متداول آموزش نصب دزدگیر اماکن

    در دوره نصب دزدگیر اماکن ، چه مواردی آموزش داده می شود؟

    مطالب این دوره کاملا متناسب با بازار کار آموزش داده خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر به سرفصلهای دوره مراجعه کنید.

    آیا کسی که هیچ شناختی از دزدگیر اماکن ندارد هم می تواند در این دوره آموزشی شرکت کند؟

    بله . اموزش نصب دزدگیر اماکن از مقدماتی ترین مطالب شروع می شود تا پیشرفته ترین مباحث نصب دزدگیر اماکن ادامه می یابد.

    آیا آموزشگاه به کارآموزان خود بعد از پایان دوره مدرک معتبر می دهد؟

    از آنجایی که آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای بوده بعد از پایان دوره به کارآموزان مدرک معتبر داده می شود.

    آیا آموزشگاه برای کارآموزانی که از شهرستان ها شرکت میکنند خوابگاه درنظر گرفته است؟

    بله . تمامی کارآموزان که از راه دوره آمده و در کلاس ها شرکت می کنند به خوابگاه معرفی می شوند.

    آموزش نصب دزدگیر اماکن

    آموزش دزدگیر اماکن می‌تواند به عنوان یک شغل حرفه‌ای و پردرآمد برای افراد باشد. اما در وهله اول لازم است در کلاس‌های آموزشی آن شرکت نمایید تا از این طریق دوره‌های آموزشی مربوط به آن به طور کامل برای شما توضیح داده شود. همانطور که به خوبی مطلع هستید امنیت منزل و هر مکان دیگری از اهمیت فوق‌العاده بالایی برخوردار بوده و در هر بازه زمانی احتیاج است تا این شرایط را افزایش داد و مطمئن‌تر کنید تا از این طریق اطمینان داشته باشید که محیط زندگی یا هر محیط مد نظر دیگری کاملاً امن و بدون دغدغه می‌باشد.

     

    مواردی در رابطه با آموزش دزدگیر اماکن

     

    مواردی در رابطه با آموزش دزدگیر اماکن

    دزدگیر اماکن می‌تواند نقش مهم و پر اهمیتی را برای مکان مد نظر شما اجرا کند. همانطور که با نصب دزدگیر ماشین زمان مواجه شدن با انواع محرک‌ها با ایجاد صدا سریعاً شما می‌فهماند که یک مشکل و تهدید جدی برای ماشین به وجود آمده دزدگیر اماکن نیز به این صورت عمل می‌کند، به همین دلیل نیز مورد توجه بسیاری قرار گرفته. اما برای نصب آن باید به مکان‌های معتبر و شناخته شده مراجعه فرمایید. افرادی که قصد انجام چنین کاری را دارند در وهله اول باید دوره آموزش دزدگیر اماکن را به طور کامل پشت سر گذاشته باشند. جهت این کار نیز به یک آموزشگاه معتبر و شناخته شده مراجعه نمایید‌. ما در ادامه قصد داریم برای شما در رابطه با آموزش دزدگیر اماکن و آموزشگاه فنی پویان مطالبی را بیان کنیم، پس دعوت می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

    منظور از دزدگیر اماکن چیست؟

    منظور از دزدگیر اماکن یک سیستم فوق‌العاده پیشرفته و دارای استاندارد که می‌تواند نقش بسیار مهم و پر اهمیتی در تأمین امنیت مکان‌های مختلف دنبال داشته باشد. با نصب این دزدگیر‌ها در مکان‌های خاص به راحتی امنیت آن حوزه را فراهم کرده و در صورتی که تشخیص دهد فردی به صورت غیرمجاز به مکانی وارد شده سریعاً به صاحبان هشدار می‌دهند.

    در طی آموزش دزدگیر اماکن به شما توضیح داده می‌شود که این هشدار‌ها می‌تواند به صورت مختلفی باشد. به طور مثال می‌توانید با نصب دزدگیر و تنظیمات تمامی مراحل آن یک صدای آژیر بلند، اس‌ام‌اس با متن مورد نظر، زنگ و سایر موارد موجود آن را تنظیم نمایید تا در چنین مواقعی سریعاً به فرد از طریق اس‌ام اس خطر موجود ارسال شود. همچنین این امکان فراهم است تا تنظیمات آن را به گونه‌ای قرار دهید که در صورت ورود غیرمجاز یک پیام مخصوص به شخص ارسال شود. لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم تنظیمات دزدگیر اماکن با توجه به برند‌های مختلفی که وجود دارد می‌تواند متفاوت از یکدیگر باشد و تمامی این موارد در طی آموزش دزدگیر اماکن به شما توضیح داده می‌شود.

     

    منظور از دزدگیر اماکن چیست؟

     

    شناختن اجزا و قطعات مختلف دزدگیر اماکن

    قطعاً برای اینکه بخواهید دوره آموزش دزدگیر اماکن را پشت سر بگذارید باید با تمامی موارد و قطعات مختلف آشنایی لازم را پیدا کنید و از این موضوع نیز آگاه شوید که هر یک از این قطعات چه عملکرد و کاربردی به اجرا می‌گذارند. توجه داشته باشید که هر یک از اجزا دارای اهمیت و نقش بسیار بالایی در عملکرد دزدگیر می‌باشد.

    در صورت خراب شدن هر یک از قطعاتی که در ادامه قصد داریم برای شما نام ببریم دزدگیر به صورت کلی از کار می‌افتد که در چنین مواقعی و درصورت پشت سر گذاشتن تمامی مراحل آموزش مربوط به آن به راحتی می‌توانید آن را بررسی و به رفع عیب موجود بپردازید، اما قطعات مهمی که روی دزدگیر اماکن وجود دارند عبارتند از:

    چشمی دزدگیر

    این بخش آموزش دزدگیر اماکن به عنوان یکی از مهم‌ترین اجزای تشکیل دهنده دزدگیر به حساب می‌آید. شاید به خوبی بتوانید از اسم آن حدس بزنید که به نوعی نقش مهم چشم را به اجرا می‌گذارد و آشکار شدن طرف مقابل را به دنبال خواهد داشت. چشمی این وظیفه را دارد که لحظه به لحظه اطراف را به صورت کامل اسکن کرده و کوچک‌ترین و ساده‌ترین محرک‌های موجود را به سادگی دریافت کند. در طی آموزش بیان می‌شود که چشمی‌ها به چه میزان حساسیت داشته و این امکان فراهم است تا کوچکترین حرکت را ردیابی و تحت پوشش خود قرار دهند.

    مگنت دزدگیر

    در زبان انگلیسی مگنت به معنای آهن ربا و در نهایت مگنت دزدگیر نیز دقیقاً یک ساختار شبیه به آهنربا دارد. این مگنت‌های موجود روی دزدگیر که در طی آموزش با آن‌ها آشنا خواهید شد درست مانند آهنربا‌های معمولی یک قطب مثبت و یک طبقه منفی دارند و روش کار با آن‌ها نیز بسیار جالب است. مگنت به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های دزدگیر اماکن تلقی شده و نقش بسیار مهم و پر اهمیتی در اجرای انجام وظیفه این سیستم دارد.

    لازم به ذکر است بیان کنیم از دیگر قطعات مهم دزدگیر اماکن می‌توان به دستگاه مرکزی، سنسور مادون قرمز، آژیر دزدگیر، هشدار دهنده‌های نوری، تلفن کننده اتوماتیک و پدال اضطراری اشاره کرد که هر یک از آنها نقش بسیار مهم و حائز اهمیتی را به اجرا می‌گذارند.

    موارد نام برده شده در تمامی اجزای دزدگیر اماکن و وجود دارد، اما این امکان فراهم است با توجه به میزان پیشرفته بودن دزدگیر یک سری موارد آن با دیگری متفاوت باشد که برای تعمیر یا حتی نصب آن آموزشگاه مورد نظر سعی میکند هر آنچه که لازم است را به طور کامل در اختیار شما قرار دهد.

     

    هدف از پشت سر گذاشتن آموزش دزدگیر اماکن چیست؟

     

    هدف از پشت سر گذاشتن آموزش دزدگیر اماکن چیست؟

    قطعاً تمام افرادی که برای طی کردن دوره آموزش دزدگیر اماکن به آموزشگاه فنی پویان مراجعه می‌کنند، هدف خاصی از این کار دارند. اولین و مهمترین قدم آنها یادگیری یک دوره تخصصی برای راه اندازی کار است.

    با در نظر گرفتن برخی موارد گوناگون امروزه تمام افراد علاقه دارند به صورت مستقل و خودجوش جهت راه اندازی یک کار پردرآمد اقدامات لازم را انجام دهند، اما شاید برای بسیاری این سوال به وجود آمده باشد که چگونه می‌توانند به این مورد دسترسی پیدا کنند؟ پاسخ آن بسیار ساده است. تمام افرادی که در حوزه‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند قطعاً یک دوره مربوط به آن را گذرانده‌اند و این موضوع می‌تواند شامل موارد مختلفی شود. آموزش دزدگیر اماکن نیز به عنوان یکی از این موارد تلقی شده و لازم است پیش از آنکه وارد این حرفه شوید از صفر تا صد آن را به طور کامل فرا گیرید.

    ممکن است بسیاری از افراد با خود این طرز فکر را داشته باشند که نصب و تعمیر دزدگیر اماکن برای مکان‌های مختلف بی اهمیت است، اما باید این نکته را بیان کنیم با توجه به اینکه امروزه امنیت منازل و ساختمان‌های مسکونی و اداری و تجاری برای تمام افراد افزایش پیدا کرده، بنابراین سعی می‌کنند از هر طریقی امنیت بالایی برای آن فراهم کنند و نصب دزدگیر اماکن نیز می‌تواند یکی از این موارد باشد.

    این امکان فراهم است تا با مراجعه به آموزشگاه معتبر و شناخته شده‌ای همچون آموزشگاه فنی پویان تمامی دوره‌های مربوطه را به صورت کامل فراگیرید. همچنین این اطمینان برای شما وجود دارد که استاد مدرس برای آموزش دزدگیر اماکن از تجربه بسیار بالایی در این زمینه برخوردار است و بتواند تمامی موارد ریز و درشت موردنظر را که ممکن است در حین راه اندازی کار و یا تعمیر دزدگیر دارای اهمیت بالایی باشد را در اختیار شما قرار دهد.

    کدام آموزشگاه می‌تواند آموزش دزدگیر اماکن را به طور دقیق ارائه دهد؟

    تمام افرادی که قصد دارند به گذراندن این دوره بپردازند باید هزینه‌ای برای آن صرف کنند و برای آن‌ها مهم است که این هزینه را در کجا و چگونه بپردازند و نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که آموزشگاه هزینه کاملاً منصفانه و مناسبی از آن‌ها دریافت کند و زمانی تمامی این موارد بهترین نحو ممکن امکان‌پذیر خواهد شد که شما بدانید قرار است کدام آموزشگاه را برای این دوره انتخاب کنید. ما به شما پیشنهاد می‌دهیم فنی پویان را در اولویت خود قرار دهید هنگام مراجعه می‌توانید به خوبی از قابلیت‌های ویژه آن‌ها مطلع شوید. تمامی دوره‌های در نظر گرفته شده برای آموزش دزدگیر اماکن به بهترین نحو ممکن با ساعت‌های کافی اجرا می‌شود تا بتوانید دوره‌های عملی و تئوری را به بهترین نحو ممکن فراگیرید.

    سخن پایانی

    همانطور که ملاحظه کردید به توضیح آموزش دزدگیر اماکن پرداخته و در پایان نیز باید به توضیح این موضوع بپردازیم که این دوره می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد، اما به این موضوع توجه داشته باشید که حتماً باید تمام این نکات بیان شده در طی آموزش‌ها را به صورت کامل و بدون کم و کسری به خاطر بسپارید تا پس از پشت سر گذاشتن مراحل لازم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به یک فرد حرفه‌ای در این زمینه تبدیل شوید. توجه داشته باشید که لازم است برای گذراندن این آموزش‌ها به یک آموزشگاه معتبر و شناخته شده مراجعه بفرمایید چرا که آن‌ها می‌توانند تمامی نکات مهم و کاربردی را به صورت دقیق برای شما بیان کنند و هر کجا که به ایراد و مشکلی برخوردید به صورت مجدد نکات را توضیح دهند. همچنین امکانات خاص دیگری نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد که برای آگاهی از این موارد باید به آموزشگاه فنی پویان مراجعه فرمایید و یا به صورت حضوری صحبت‌های لازم را انجام داده و از هزینه آموزش مطلع شوید. از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم. امیدوارم مطالب بیان شده مورد تایید شما قرار بگیرند.

     

    آموزش نصب و راه اندازی دزدگیر اماکن یکی از رشته های پرمتقاضی در حوزه برق ساختمان می باشد که در طول دوره طریقه نصب و راه اندازی و تعریف نمودن شماره جهت ارسال پیام یا تماس به شخص یا مرکز مورد نظرو نحوه کنترل کردن تجهیز برقی توسط دزدگیر را آموزش می بینید. لذا از این رو آموزشگاه فنی پویان با استفاده از اساتید توانمند در این حوزه و با استفاده از دانش و تجهیزات بروز زمینه را برای علاقه مندان این دوره فراهم ساخته تا کارآموزان با دانش بالا دوره را به پایان برسانند. تمامی علاقه مندان در این حوزه می توانند با رجوع به سرفصل ها و کسب اطلاعات مربوط به دوره اقدام به ثبت نام نمایند. این مجتمع تمام تلاش خود را بر این اصل نهاده که آموزش به صورت کامل و بدون نقص برگزار گردد تا کارآموزان با اعتماد به نفس بالا وارد بازار کار گردند.
    شما می توانید با شرکت در دوره نحوه نصب دزدگیر اماکن زیر نظر بهترین اساتید آموزش دیده و مدرک فنی و حرفه ای خود را از طریق بهترین آموزشگاه نصب دزدگیر اماکن دریافت کنید.

    دوره های آموزشی دارای تخفیف ویژه: آموزش برق ساختمان ، آموزش سیم پیچی ، آموزش تابلو برق ، آموزش نصب آسانسور ، آموزش دوربین مدار بسته ، آموزش نصب درب اتوماتیک شیشه ای ، آموزش نصب کرکره برقی

    4.8/5 - (12 امتیاز)

    دوره های آموزشی پرطرفدار

    مقالات مرتبط با دوره نصب دزدگیر اماکن

    2021-05-26

    در هنگام نصب دزدگیر اماکن به چه نکاتی باید توجه کرد

    ممکن است بخواهید و تلاش کنید که برای صرفه جویی در هزینه خودتان دست به نصب یک سیستم دزدگیر بی سیم بزنید، […]
    2021-05-25

    انواع سیستم دزدگیر اماکن کدامند و نحوه نصب سیستم

    در زمان های گذشته نصب سیستم دزدگیر اماکن امری غیر ضروری تلقی می شد اما امروزه بسیاری از مراکز خرید, مغازه ها, […]
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 دیدگاه
    بازخورد درون متنی
    مشاهده همه نظرات